Ismerd akvarelljei

EgyébJászberény Ismerd meg a Jászságot! A csoportba 16 gyermek 8 településről jár be a Jászság fővárosában lévő jászberényi Közösségi Házba és szerettük volna megismerni egymás településeinek értékeit, látnivalóit.

Katalognummer:

Első körben a családok segítettek feltérképezni a saját falujukat és a gyerekekkel együtt készítettek egy leírást a látnivalókról, illetve egy túraútvonalat, majd fotók készültek az épületekről, tájakról.

Ezeket az összeállításokat folyamatosan megosztottuk veletek a honlapon. Majd ezt követően az egész csoporttal jártuk végig ezeket a településeket, ahol a helyiek mindenféle finomsággal és mérhetetlen vendégszeretettel fogadtak ismerd akvarelljei navigáltak bennünket.

ismerd akvarelljei

Bár a kivitelezést teljesen máshogy kellett megoldani, ettől függetlenül úgy gondolom, sikerült mindenkinek felejthetetlen élményeket szerezni. Augusztus Sorra látogattunk el a környező városokba és falvakba, ahol a csoport tagjai laknak és az adott helyen élő gyermekek pedig lelkesen meséltek településükről.

Art Philosophy Confetti akvarell készlet, 24 db

Érdekes azt megtapasztalni, hogy sokszor azokat az értékeket nem vesszük észre, amik itt vannak az orrunk előtt. Biztos vagyok abban, hogy minden résztvevő számára ez egy különleges kaland volt. Köszönöm, hogy ezzel a lelkes kis csapattal tölthettem a hetet!

ismerd akvarelljei

A kirándulás első állomása a jászberényi Hamza Múzeum volt, ahol állandó és időszaki kiállítások vannak. A múzeumigazgató bemutatta a Hamza házaspár életét és műalkotásait akvarell,szénceruza rajz,olajfesték,fából faragott szobor,személyes tárgyak,textiltermékek.

Csányi Alapítvány | Ismerd meg a Jászságot! – Természetismereti projekthét

A műalkotások nagy részét a férj, Hamza D. Ákos készítette festő-és szobrászművész,filmrendező, producer, költő. Felesége, Hamza Lehel Mária divattervező,-rajzoló,újságíró ruháit is bemutatták, ami nagyon tetszett nekem. A múzeum két részre oszlik: Hamza Gyűjtemény illetve Jász Galéria. A Hamza Gyűjteményben a házaspár alkotásai láthatók, míg a Jász Galériában a kiemelt művészeké.

ismerd akvarelljei

Ezután elmentünk a River Étterembe, ahol közös bowling játékkal múlattuk el az időt, majd megebédeltünk. Délután a játszótéren beszélgettünk és jól éreztük magunkat. Kellemesen elfáradva tért haza mindenki.

A 3D rajzolás művészete

Ebéd után sétáltunk egyet a Vadaspark fáinak árnyékában, majd továbbindultunk Jászladányra, ahol a Művelődési Ház gyönyörűen felújított nagytermét és annak történetét ismerhettük meg a kedves dolgozók segítségével. Ismerd akvarelljei nap végén pedig még megnéztük a község főterén található emlékműveket.

A főmolnár bácsi végigvezetett bennünket a malom területén, minden egyes munkafolyamatot bemutatott ismerd akvarelljei, megismerhettük, hogy hogyan készül a különböző minőségű liszt, hogyan ismerd akvarelljei a búzából a liszt előállítva. Érdekes volt végignézni, hogy hogyan irányítják a sok gépet számítógép vezérléssel.

ismerd akvarelljei

A következő megálló Jászapátin volt. Megebédeltünk, majd meglátogattuk a gyönyörűen felújított templomot.

Megtekintettük a főtéren felállított szobrokat, többek között Vágó Pál festőművész szobrát, az első világháborúban elesett katonák emlékszobrát, Szent István és Gizella szobrát és ismerd akvarelljei elmentünk a Művelődési házhoz, melyet Makovecz Imre tervezett a vele szemben lévő épületekkel együtt.

A délelőttöt Jánoshidán a Könyvtár melletti teremben töltöttük, ahol Misi bácsi, a tanoda egyik ismerd akvarelljei fogadott minket.

Das Lot is nicht erreichbar

Vele elsétáltunk a ismerd akvarelljei, ahová be is mentünk megtekinteni a szobrokat, festményeket. A templomban — ami több mint éves — még az eredeti falat is láthattuk és egy játékos feladatot is megoldottunk.

• Az akvarell teszt - Ismerd meg legbenső énedet! - Női Portál
  • Akvarell - örömteli festés kezdőknek - extenda.hu | Watercolor, Art, Poster
  • A rendelés leadását követően 3 munkanapon belül átadjuk a csomagodat a futárnak.
  • Pothead know
  • Cselleng flört

Ezután tettünk egy kört a templom udvarán. Onnan elmentünk a kastélyhoz, ahová sajnos nem tudtunk bemenni, mert felújítás alatt van. Elmentünk még a kastély melletti Sebestyén Albert térre is megnézni a szobrokat.

Majd visszamentünk a községházba, ahol sudokuztunk és pihentünk egy kicsit, mert utána ismét útra keltünk a játszótérre, ahol egy órát töltöttünk.

Ebéd után átmentünk Alattyánra, ahol a Gecse Árpád emlékházat látogattuk meg. Nagyon sok érdekes szobrot ismerd akvarelljei festményt láthattunk. Innen átmentünk a helytörténelmi kiállításra, ahol megtekintettük a népi használati eszközöket és viseleteket.

ismerd akvarelljei

Ez a nap is szuper volt,mint a többi. Délelőtt a Jász Múzeumban voltunk, ahol nagyon részletesen bemutatták nekünk a múzeumot a tárlatvezetés során.

PLANTED TANK LEGENDS - DOUBLE IAPLC CHAMPION TAKAYUKI FUKADA WORKSHOP

Rögtön a bejárati ajtó érdekes volt számunkra, mert kovácsoltvasból készült és különböző szakmák jelképei szerepeltek rajta, amelyeket ki kellett találnunk.